neděle 17. srpna 2008

Folkparáda

Tak sem v pátek za doprovodu tří kamarádů vyrazila směr Ústí nad Orlicí, kde měli koncertík mí tři oblíbenci Redl-Janoušek-Lenk.
Kosa jak cyp, ale hned z kraje bo sme zabloudili už cestou z vlaku (no to bylo to moje - znám úžasnou zkratku...) sme vypili lahvinku valašské trnkovice, takže jsme vkročili do areálu značně veselí a rovnou ke stánku s pivem. To rozhodlo o dalším pokračování...holt hrozila smrt umrznutím, tak sme sa museli nějak zahřát.
Po hodině jsme byli "jasní".
Každopádně děkuji děkuju Lenkovi za pokec a vydržení poslouchat (byl úžasnej...marně jsem se pokoušela asi desetkrát vyslovit, že hraje s Hop Tropem a vždy mi pomohl...)aSlávkovi Janouškovi za silné nervy bo počasí bylo děs a účas dost malá...
Každopádně sme byli domluvení s Vlastou Redlem, že skáknem na sklenku, ale zvládla jsem ho jen pozdravit...ve stánku měli moc dobrý rum ...to rozhodlo...zvládli jsme ještě Vlastu poslouchat, ale vidět ho...to už bylo nad naše síly...a v okamžiku, kdy jsme jeden po druhém začali usínat,nás náš řidič probral a jelo se dom...
Ale nevadí...29. nás má Vlasta na jeho koncertíku nedaleko Litomyšle a slibujeme, že přijedeme za střízliva...
Každopádně úžasnej zážitek, sice trošku ostuda bo většina lidí tam byla hooodně slušná a o hooooodně tišší než my, ale super!!!
Za rok znova...

1 komentář:

l´aura řekl(a)...

"..tak konečně mám zas aspoň po starostech, co bude zítra a co potom, jak je to prosté..zas můžu lhát a chodit si kam chci domů a do rána psát o tom, že není komu.."