neděle 22. června 2008

Touha

Možná je to zbytečné.
Možná je to prázdné.
Možná je to pošetilé.

Milovat, milovat tak, až se vám chvěje hlas, duše ve vás křičí a vy přesto nedokážete říci ani slovo. Slovo, které by změnilo váš celý život. A pokud ne celý život, alespoň část vašeho já.

Tyto stránky nebudou deníčkem mladé ženy o jejich nešťastných láskách a nesplněných snech. Žádná moje láska nebyla nešťastná, některé byly jen nesprávně pochopeny a ještě hůře přijaty. Nelituji ani jedné z nich.

A o tom vám chci vyprávět.
O naději, která mne prostupuje.
O bolesti, která mi pije krev.
O touze, která mi trhá maso z kostí.
O vášni, která naplnila spoustu nocí.
A o utrpení,které prožívám od chvíle, kdy jsem si uvědomila, jak hluboce dokáži milovat a jak ještě více dokáži nenávidět.

Žádné komentáře: