středa 2. července 2008

Musíš se změnit

Tak přesně to mi dnes řekla jedna holčina. Prý mám být jiná... prý musím:
míň myslet
víc mluvit
přestat věřit, že Kristus žije
ztloustnout
víc poslouchat
míň číst
opustit deprese
se usmívat
brečet tajně
křičet veřejně
neodpouštět
ztratit naději
otevřít oči
nepít víno
netoužit
nechodit ven s přáteli
chodit ven s ní
vychovávat svého syna jako ona vychovává toho svého
opustit zastaralé křesťanské nazory
začít do sebe cpát hormonální antikoncepci
nebrouzdat se mokrou trávou
uznat její pravdu
...
Ano,
dnes jsem zavřela dveře za člověkem, který mě chce předělat jen proto, že se mu zdám uspěšnější...
Nikdo mi nevezme mé já...nikdo mi nevezme světlo, které v sobě chráním...nikdo mi nevezme Krista...
On je Život.
On je Naděje.
On je Láska.
Je pro tyto věci má smysl žít.
Nechci přijít o smysl života.
Raději příjdu o smysl nesmyslného kamarádství.

Žádné komentáře: