sobota 12. července 2008

stalo se to

a bylo to něco zvláštního...po dlouhé době jsem dovolila, aby do mne někdo zase vstoupil.
Bylo to plné vášně, odevzdanosti, přijetí a k tomu všemu příměs touhy... bylo to nádherné, zase jsem cítila chvění po celém těle, naše ruce se dotýkaly a mluvily místo nás. Dovolili jsme jim, aby v rozhovoru pokračovaly až do rána a pak ještě jednou...
NECHTĚLO SE MI ODEJÍT. ZŮSTALA TAM ČÁST MÉHO JÁ. V JEHO TĚLE.
Je mi zvláštně-vím, že jsme na to neměli právo, ale zároveň si sama sebe zase vážím - jako ženy, která je schopná citu.
nevím, kdy se zase setkáme, ale vím, že včerejší noc mi dala sílu jít dál a možná s někým po mém boku...a možné ne...každopádně jsem po dlouhé době se s někým milovala, ne spala, ne měla sex, ale milovala...a proto začínám opět hledět k nebi a chci vzlétnout...

Žádné komentáře: